پریسا پریسا ، تا این لحظه: 14 سال و 3 ماه و 11 روز سن داره

نازدونه ، دردونه .....

بازیگوشی های پریسا

1392/5/9 12:44
نویسنده : محبوبه
217 بازدید
اشتراک گذاری

 

بازیگوشی های پریسا و مامانی که تازگی ها کم طاقت شده

پریسا جونم تو خیلی دختر خوبی هستی مثل فرشته هایی

کارهای خوبت و مهربونی هات بی نهایت است اما امروز می خوام از بازیگوشی ها و اذیت هایت هم بنویسم

مثلا اینکه بعضی وقت ها مامانی از دستت خیلی ناراحت می شه زیرا الان حدود سه سال و نیم ات است . اما هنوز هم قاشق غذا را من باید در دهانت بگذارام . اگر من به تو غذا ندهم تو گرسنه می مانی و هیچ وقت غذا را در دهانت نمی گذاری و من دیگه از این کارت کلافه شده ام. آخه پس کی خودت می خواهی غذا بخوری دختر گلم

البته بعضی غذا ها را خودت میخوری و نیازی نیست که ما آنرا در دهانت بگذاریم مثل کباب ، یا جگر و یا الویه ........... فقط همین غذاها را خودت می خوری

(آرزوی من اینه که یک بار سر سفره غذا را با دست خودت در دهانت بگذاری )

بعضی ها می گویند که دیگه قاشق غذا را بهت ندهم فقط غذا را جلویت بگذارام تا خودت بخوری اما این کار هم فایده ای ندارد و تو بازیگوشی می کنی و اصلا به غذا توجه نمی کنی

-         من چون کارمند هستم دوست دارام تو سر ساعت خاصی بخوابی ، اما تو وروجک کوچولو تا همه را خواب نکنی ، نمی خوابی و من باید کلی کتاب قصه برایت بخوانم تا بخوابی

-         برای مسواک زدن به دندان هایت همیشه فیلم داریم ، بدون مسواک زدن هرگز نمی خوابی و عادت کردی که مسواک بزنی . و اگر روزی مسواکت را نزنم خودت به من یادآوری می کنی ، اما مشکل اینجاست که وقتی موقع مسواک زدنت می شود خیلی مرا دنبال خودت می دوانی و نیم ساعت طول می کشد که تو مسواک بزنی . و قبل از آن بهانه های مختلفی می گیری. مثلا یه شکلات بخورام ، یه کم کارتن ببینم و....

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

شبنم
26 مرداد 92 13:34
سلام دوستان عزیزم این کلوپ تازه راه اندازی شده تا بتونید از عکس های فرزند عزیزتون با هزینه ای کم کلیپ داشته باشید هر سئوالی دارید در این بخش مطرح کنید در اولین فرصت پاسخ داده می شه http://babyclip.persianblog.ir/ همچنین طراحی تقویم سال 93 با عکس کودک دلبندتان انجام میشود ،از طرح های ما دیدن فرمائیدبهترین هدیه برای عیدی دادن به اقوام نزدیک