پریسا پریسا ، تا این لحظه: 14 سال و 3 ماه و 10 روز سن داره

نازدونه ، دردونه .....

دخترام

1391/4/6 12:33
نویسنده : محبوبه
226 بازدید
اشتراک گذاری

من مامان پریسا جون هستم ، اما گاهی اوقات این مساله برعکس می شود و پریسا می گوید : تو دختر من هستی فرشته

و با صدای مهربان و  با حس و حال مادرانه که به خودش می گیرد لبهای کوچکش را غنچه می کند و می گوید : دوخترام چی شده  سوالو من هم خودام را لوس می کنم و یه خواسته ای را بیان می کنم.

امروز ساعت 11 صبح طبق روال همیشه از سرکار به خانه زنگ زدام تا احوالی بپرسم به من زنگ بزن

پریسا گوشی را برداشت : بله ، سلام خوبی بغل

مامان : سلام عزیزام خوبی ، چه خبر ، چیکار می کنی و........هورا

مامان جون (مادر بزرگ ): کیه ، گوشی را بده منم حرف بزنموقت تمام

پریسا : دخترام است   از خود راضی  ، با من کاردارد ، و بعد هم برای اینکه گوشی را به مامان جون ندهد به من می گوید : خدا نگهدارت فردا میام پیشت ( این طریقه خداحافظی را از برنامه کودک یاد گرفته و البته این را هم خوش سروده و گاهی می گوید : خدانگهدارت فردا میام سرکارت  ) و بعد هم گوشی را می گذارد.بامن حرف نزن

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)