پریسا پریسا ، تا این لحظه: 14 سال و 3 ماه و 11 روز سن داره

نازدونه ، دردونه .....

خاطراتی از جیگر طلای مامان

1391/2/3 11:15
نویسنده : محبوبه
265 بازدید
اشتراک گذاری

امروز که از سرکار به پریسا زنگ زدام به من گفت : من و مامان جون میریم بیرون دور بزنیم و تو را پیدا کنیم.

قربون حرف زدنت بشم مادر

از آنجایی که چند بار موقع برگشتنم به خانه ، پریسا با مامان جون من را بیرون دیده اند،  پریسا خانم فکر می کند من همیشه در حال گردش در خیابان و مغازه ها هستم ، البته باید یک بار بیاورمش سرکار تا محل کارام را ببیند و دیگر فکر نکند که من در خیابان ها می گردام و او را تنها می گذارام.

پریسا نسبت به گذشته خیلی خیلی بیشتر به من ابراز علاقه می کند. و من با هر کسی از افراد خانواده که صحبت می کنم از من طرفداری می کند. و به آنها می گوید این دوختر منه

به من می گوید تو دخترام هستی ،بیا بغلم. و مرا بوس و نوازش می کند. و با این کارهایش دلم می خواهد یک بوس محکم ازش بکنم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)