پریسا پریسا ، تا این لحظه: 14 سال و 3 ماه و 1 روز سن داره

نازدونه ، دردونه .....

دندون درد و دندانپزشک

1392/9/3 11:09
نویسنده : محبوبه
636 بازدید
اشتراک گذاری

پریسا خانم 2 هفته پیش موقع خواب دندانش درد گرفت ، ما هم دوباره مسواک زدیم ، نمک گذاشتیم ، استامینیوفن خوراندایم ، و بعد از یک ساعت پریسا خوابش برد ، صبح پنج شنبه وقتی از خواب بیدار شد سمت چپ صورتش یعنی لپ و لبش باد کرده بود

دندانپزشک اطفال هم که پنج شنبه کارکنند سراغ نداشت ام . به همین خاطر از 118 تونستم حوالی خانه مان یه دندانپزشک که کار اطفال را هم انجام می داد پیدا کنم.

از آن روز تا الان 4 بار رفتیم دندانپزشکی یعنی برای یه دندون 4 بار رفتیم چون دندانش عفونت کرده بود و باید زمان می گذشت تا عفونتش خشک بشود.

خلاصه من اتفاقات آخرین روز دندانپزشکی را می نویسم :

از سرکار به خانه آمدام در راه به احمد هم زنگ زدام که تو هم بیا  چون دفعه قبل پریسا می گفت باید بابایی را می خواهم .

با هم به دندانپزشکی رفتیم. پریسا تا خانم دکتر را دید شروع  به گریه کرد . موقع  ورود به اتاق گفت من دستمال می خواهم ( تا اشک هایش را پاک کند ) و دستیار دندانپزشک به پریسا دستمال داد  و پریسا شروع کرد به پاک کردن اشک هایش . دخترام ترسیده بود . موقعی که نشست روی صندلی پشت سر هم سرفه می کرد( البته سرفه ها الکی بود ) 

دکتر گفت باید پدر و مادر بیرون بایستند

ما هم بیرون بودایم. پریسا می گفت خانم دکتر صندلی را بالا ببر تا مامانم را ببینم. خلاصه پریسا یکسره گریه و سرفه می کرد. و نمی گذاشت دکتر کارش را بکند. ناگهان دکتر گفت پریسا پاشو برو خونه تون من دندانت را درست نمی کنم . و ما را صدا کرد. که دخترتان را ببرید من دندانش را درست نمی کنم.

من هم مجبور شدام دوباره پریسا را روی صندلی بنشانم و دعواش کنم که درست بشین و بگذار کار دکتر تمام بشود والا نمی توانی چیزی بخوری . و بعد از اینکه من و دکتر هر دو با هم دعواش کردایم  و بعد از کلی گریه کردن نشست روی صندلی و دکتر دندانش را پر کرد.

tandartsen12.gif

و گفت دندان هاش خیلی خراب است باید بقیه را درست کنی چون پریسا نمی گذارد که روی دندان هایش کار کنیم باید ببریش جای دیگری که اول خوابش کنند بعد دندان هایش را درست نمایند.  

شکلکهای
جالب آروینشکلکهای
جالب آروینشکلکهای
جالب آروین

پسندها (1)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)